ePrivacy and GPDR Cookie Consent management by TermsFeed Privacy Policy and Consent Generator

Pozostałe ogłoszenia przeznaczone dla Akcjonariuszy

Deklaracja dostępności

Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony http://gpw.katowice.pl/.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • W starszych aktualnościach (treści przed datą 14.09.2022) mogą wystąpić niekompletne tagi ALT dla ilustracji.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Maciej Zaremba - mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie +48 32 6038 741.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Łukasz Czopik - Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny,
  • Adres: ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice,
  • mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.

ul. Wojewódzka 19
40-026 Katowice
Parking
  • Nie mamy parkingu.
  • Parking jest płatny.
Pies asystujący
  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
  • Do budynku prowadzi wejście od ulicy Wojewódzkiej, przed wejściem są schody. Dla gości przygotowano również podjazd dla wózków, który rozpoczyna się przy zachodniej stronie budynku (od ulicy Podgórnej).
  • Do wejścia prowadzą schody.
  • Przy schodach znajduje się poręcz.
  • Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu %.
  • Szerokość drzwi pozwala na przejazd wózkiem inwalidzkim. Przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które może przejechać osoba na wózku.
    Dla osób na wózku dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze.
    Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze, na wprost klatki schodowej.
    W budynku brak pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
    Parking z miejscami dla osób niepełnosprawnych znajduje się przy ulicach bocznych, tj. Podgórnej i Lompy.
  • Drzwi otwierają się automatycznie.
  • Szerokość otworu wejściowego wynosi 150 centymetrów.
Przestrzeń za wejściem
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
  • Punkt obsługi znajduje się bezpośrednio za wejściem

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego:
  • Zapewniamy osobom doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się (dalej: osoby uprawnione) prawo do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw.
  • Osoba uprawniona zgłasza chęć skorzystania z usługi tłumacza:
    1. polskiego języka migowego (PJM)
    2. systemu językowo-migowego (SJM)
    3. sposobu komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN)
  • Aby skorzystać z usługi zgłoś swoją planowaną wizytę na co najmniej 5 dni robocze przed tym zdarzeniem (z wyłączeniem sytuacji nagłych).
  • Wymagane dokumenty

    Nie ma prawnie obowiązującego wzoru. Napisz swoje zgłoszenie i uwzględnij poniżej wymienione elementy:

    1. imię i nazwisko osoby uprawnionej;
    2. sposób komunikowania się:
      1. polski język migowy (PJM)
      2. system językowo-migowy (SJM)
      3. sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN)
    3. propozycja terminu;
    4. krótkie określenie sprawy;
    5. dane do kontaktu zwrotnego, na który zostanie nadesłana informacja z potwierdzeniem spotkania.
    Sposób dostarczania dokumentów

    Zgłoszenie potrzeby skorzystania z usługi tłumacza możesz:

    1. przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    2. przekazać telefonicznie pod numerem 32 3068 861, korzystając z pomocy innej osoby;
    3. przesłać listownie na adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. w Katowicach, ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice;
    4. zgłosić w Kancelarii Ogólnej (parter) na ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice.
    5. wysłać przez ePUAP – Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej. Adres skrzynki podawczej w systemie ePUAP to: /GPW_SA_Katowice/domyslna
    6. wysłać przez platformę e-Doręczenia (elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru). Adres elektronicznej skrzynki e-doręczeń: AE:PL-91912-41258-VGGED-19.
    Opłaty

    Usługa dla osoby uprawnionej jest bezpłatna.

    Podstawa prawna
    1. Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz.U. 2023 poz. 20).
    2. Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411).
    Przetwarzanie danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych osobowych nr 2016/679 informujemy, że klauzula informacyjna dostępna jest pod adresem: https://gpw.katowice.pl/o-firmie/rodo

    Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
    ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice
    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel: +48 32 6038 861
    fax: +48 32 6038 614

    KRS: 0000247533
    NIP: 634-012-87-88
    REGON: 271506695
    Kapitał Zakładowy: 425 875 100 zł wpłacony w całości


    2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone.