ePrivacy and GPDR Cookie Consent management by TermsFeed Privacy Policy and Consent Generator

Polityka jakości

Deklaracja dostępności

Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony http://gpw.katowice.pl/.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • W starszych aktualnościach (treści przed datą 14.09.2022) mogą wystąpić niekompletne tagi ALT dla ilustracji.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Maciej Zaremba - mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie +48 32 6038 741.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Łukasz Czopik - Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny,
  • Adres: ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice,
  • mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.

ul. Wojewódzka 19
40-026 Katowice
Parking
  • Nie mamy parkingu.
  • Parking jest płatny.
Pies asystujący
  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
  • Do budynku prowadzi wejście od ulicy Wojewódzkiej, przed wejściem są schody. Dla gości przygotowano również podjazd dla wózków, który rozpoczyna się przy zachodniej stronie budynku (od ulicy Podgórnej).
  • Do wejścia prowadzą schody.
  • Przy schodach znajduje się poręcz.
  • Do wejścia doprowadzona jest stała pochylnia o nachyleniu %.
  • Szerokość drzwi pozwala na przejazd wózkiem inwalidzkim. Przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które może przejechać osoba na wózku.
    Dla osób na wózku dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze.
    Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze, na wprost klatki schodowej.
    W budynku brak pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
    Parking z miejscami dla osób niepełnosprawnych znajduje się przy ulicach bocznych, tj. Podgórnej i Lompy.
  • Drzwi otwierają się automatycznie.
  • Szerokość otworu wejściowego wynosi 150 centymetrów.
Przestrzeń za wejściem
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
  • Punkt obsługi znajduje się bezpośrednio za wejściem

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego:
  • Zapewniamy osobom doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się (dalej: osoby uprawnione) prawo do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw.
  • Osoba uprawniona zgłasza chęć skorzystania z usługi tłumacza:
    1. polskiego języka migowego (PJM)
    2. systemu językowo-migowego (SJM)
    3. sposobu komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN)
  • Aby skorzystać z usługi zgłoś swoją planowaną wizytę na co najmniej 5 dni robocze przed tym zdarzeniem (z wyłączeniem sytuacji nagłych).
  • Wymagane dokumenty

    Nie ma prawnie obowiązującego wzoru. Napisz swoje zgłoszenie i uwzględnij poniżej wymienione elementy:

    1. imię i nazwisko osoby uprawnionej;
    2. sposób komunikowania się:
      1. polski język migowy (PJM)
      2. system językowo-migowy (SJM)
      3. sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN)
    3. propozycja terminu;
    4. krótkie określenie sprawy;
    5. dane do kontaktu zwrotnego, na który zostanie nadesłana informacja z potwierdzeniem spotkania.
    Sposób dostarczania dokumentów

    Zgłoszenie potrzeby skorzystania z usługi tłumacza możesz:

    1. przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    2. przekazać telefonicznie pod numerem 32 3068 861, korzystając z pomocy innej osoby;
    3. przesłać listownie na adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. w Katowicach, ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice;
    4. zgłosić w Kancelarii Ogólnej (parter) na ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice.
    5. wysłać przez ePUAP – Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej. Adres skrzynki podawczej w systemie ePUAP to: /GPW_SA_Katowice/domyslna
    6. wysłać przez platformę e-Doręczenia (elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru). Adres elektronicznej skrzynki e-doręczeń: AE:PL-91912-41258-VGGED-19.
    Opłaty

    Usługa dla osoby uprawnionej jest bezpłatna.

    Podstawa prawna
    1. Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz.U. 2023 poz. 20).
    2. Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411).
    Przetwarzanie danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych osobowych nr 2016/679 informujemy, że klauzula informacyjna dostępna jest pod adresem: https://gpw.katowice.pl/o-firmie/rodo

    Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
    ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice
    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    tel: +48 32 6038 861
    fax: +48 32 6038 614

    KRS: 0000247533
    NIP: 634-012-87-88
    REGON: 271506695
    Kapitał Zakładowy: 425 875 100 zł wpłacony w całości


    2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone.